Afgelopen week ben ik 5 dagen met een vriendin naar het zuiden van Spanje geweest om te genieten van de tijd met elkaar, de zon, de mooie omgeving en er gewoon even lekker tussenuit te gaan. We hebben allebei onwijs genoten en in deze blog wil ik je met wat foto's een klein beetje mee laten genieten van onze fijne reis.

Woensdag 15 mei

Woensdagmiddag vlogen we naar Spanje, genoten we van het prachtige appartement (met enorm mooi balkon met uitzicht) en aten we 's avonds een pizza in Estepona.

Donderdag 16 mei

Donderdag besloten we Estepona in te gaan. We liepen over het strand, door de winkelstraat en verdwaalden op de terugweg waardoor we deze dag meer dan 6 km hebben gelopen. In de winkelstraat hebben we beiden kleding gekocht. Ook kwamen we een aantal super leuke fotospotjes tegen zoals deze leuke trap!

Vrijdag 17 mei

Vrijdag besloten we de auto te pakken en via het stadje Manilva naar het natuurlijke badhuis La Hedionda te rijden. Het stadje Manilva was niet heel bijzonder maar het badhuis, met de wandeling daar naartoe, was wel erg mooi. We besloten om het water niet in te gaan omdat het naar rot ei rook en we nog een ritje naar het appartement terug te reizen hadden. De zwavel in het water zorgde voor de geur van rot ei en schijnt erg goed voor je huid te zijn, misschien toch maar een keer proberen dus. Na het bezoekje aan La Hediona gingen we lunchen in een leuke strandtent. S'avonds gingen we naar Estepona!

Zaterdag 18 mei

Zaterdag cruiseten we met de auto richting Tormelinnos. Tormelinnos hebben we echter nooit bereikt haha! Onderweg stopten we namelijk bij een mooi strand waar we lunchten en stopten we later in het stadje Benalmadena waar we de stad doorliepen en wat dronken. Daarna reden we weer terug door de prachtige omgeving naar ons appartement.

Zondag 19 mei

Zondag was alweer de laatste dag van onze korte vakantie. We besloten deze dag voornamelijk te chillen: aan het zwembad liggen, naar het strand gaan en 's avonds lekker eten aan het strand.

We hebben onwijs genoten van deze vakantie! Het weer was top, de omgeving was mooi, het eten was lekker en de Spaanse mensen waren allemaal onwijs aardig. Voor mij was deze korte vakantie zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb namelijk het idee dat ik een aantal hele mooie plekken nog niet heb bezocht: Marbella, Andalusia en Gibraltar bijvoorbeeld! Volgend jaar dus maar  terug ;)

Hi! Ik ben Mendy. Welkom en leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Op mijn blog ga je artikelen vinden over dingen waar ik gelukkig van word. Pak er een kopje thee bij en kijk even lekker rond!

INSTAGRAM

Meer over mij

Ik ben Mendy! Ik ben twintig jaar, woon in Giessenburg en werk in een winkel in Gorinchem. Ik hou van lekker eten (koken) en hiervan genieten met vrienden. In de zomer zit ik vaak lange avonden op het terras om te genieten van lekkere drankjes, het warme weer en goed eten. Naast een hoop gezelligheid en lekker eten vind ik het ook fijn om twee keer per week te knallen in de sportschool of te lopen door de stad op zoek naar de mooiste items. Tot slot houd ik ook erg van het lezen van boeken, kijken van films/ series en vind ik alles wat met lifestyle te maken heeft ook erg leuk. Kortom: er zijn een hoop dingen waar ik van kan genieten en die ik wil delen met jou!

Happiness

Happiness is letting go of what you think your life is supposed to look like and celebrating it for everything that it is.